Kapcsolat

Molnár Gabriella

Shiatsu gyógyász, 

Funkcionális táplálkozási tanácsadó,

Kinesio-Tape terapeuta

Tel.: +36-30/313-0613

Lángh Éva

Gyógymasszőr,

Családállító,

Kinesio-Tape terapeuta

Tel.: +36-30/817-3683

Bejelentkezés:

Hétköznapokon 9:00 - 17:00 között

Cím:

Győr, Víztükör u. 17/b. Fsz/1.

(Bejárat a Kagyló utca felől, téglapiros épület. Kapucsengő: Fsz.1. gyogyulasgyor)

Nagyobb térképre váltás

Fascia Tréning

Michaelle Edwards szerint, nem léteznek egészségi problémák csak életvezetési hibák. A krónikus betegségek leggyakoribb oka nem a genetika, nem is a sors csapása, hanem saját nem megfelelő életmódunk. A stresszes mindennapok, a mozgás hiánya, vagy éppen a túlzásba vitt, egyoldalúan űzött sport, a kiegyensúlyozatlan táplálkozás mind-mind komoly mozgásszervi-, keringési-, emésztési- és egyéb kórok kialakulásához vezetnek. Mindebből egyenesen következik, hogy a betegségek megelőzése illetve a gyógyulás elképzelhetetlen az egyén aktív közreműkődése, valamint kisebb-nagyobb életmódváltás nélkül.

A fascia tréning másképp nyúl a krónikus problémákhoz (mint pl. helytelen testtartás, hátfájás, derékfájdalom, gerincsérv, csípőfájdalom, nyakfájdalom, fejfájás, stb.) A teljes testet, ezen belül is a kötőszöveti hálót kezeli. Ha ugyanis a fascia sérül, sérülnek a csontok, izmok, ízületek (törés, szakadás, rándulás, ficam). Ha veszít folyadéktartalmából és rugalmatlanná válik, „kiszárad”, merevnek érezzük magunkat, hamarosan jelentkezik a krónikus fájdalom, és sajnos egyáltalán nem biztos, hogy a probléma valóban onnan származik, ahol a tünetet észleljük.

A fascia egyik legjellemzőbb tulajdonsága az alkalmazkodóképesség. Ha rendszeres fizikai vagy pszichés stressznek tesszük ki, megváltozik szerkezeti összetétele, hogy megfeleljen az igényeknek.

De ha a fasciát fokozott tenziós erőknek tesszük ki (tehát rendszeresen és megfelelően eddzük), nő a sejtek száma, mérete, hullámossá válnak a rostok és fokozódik a kollagén termelés. Minél jobban eddzük tehát a fasciát, annál rugalmasabb és jobban terhelhető. Mindössze 10-15 percre van szükségünk hetente 2-3 alkalommal ahhoz, hogy a fascia edzésével fiatalon és egészségesen tartsuk a testünket.

A fascia tréning gyakorlatai stimulálják, regenerálják, táplálják és életerővel töltik fel a kötőszövetet, így az izomedzés hatékonyabbá, mozgásunk pedig összehangolttá és elegánssá válik. Erősíti és rugalmassá teszi a szalagokat, ínakat, így jelentősen csökken a különféle sérülések veszélye. A fascia edzése fiatalon és fitten tart, valamint segít megszabadulni a krónikus fájdalmaktól.

A Funkcionális Fascia Tréning célja tehát:

  • A testkép és a testtudat javítása,
  • A csontrendszer összehangolása, támasztása,
  • A tenzegritás (rugalmas stabilitás) biztosítása,
  • Az ellenállóképesség növelése,
  • Az erőfeszítések csökkentése,
  • Mozgásterjedelem javítása,
  • Krónikus fájdalmak csökkentése,
  • Sportmozgások hatékonyságának növelése,
  • Az izommunka hatékonyságának javítása,
  • Sérülések megelőzése, regeneráció lerövidítése,
  • Kollagéntermelés fokozása, mátrix víztartalmának növelése.

 

Csoportos óráink (60 perc):

Minden héten hétfőn 17:00 órakor (Bercsényi liget 22/b.),

Minden héten kedden 17:30 órakor (Kálóczy Tér 4.)

Minden héten csütörtökön 10:00 órakor (Kálóczy Tér 4.)

A férőhelyek korlátozottak, ezért minden esetben bejelentkezés szükséges az alábbi linken:

https://gyogyulasgyor.booked4.us/Calendar/Calendar/1

Kényelmes, sportos ruházat és polifoam szükséges.

Az esetleges változásokat Facebook oldalunkon tesszük közzé.

 

Az Egyéni Tréning (mozgásterápia) időtartama kb. 60 perc, melyhez szintén bejelentkezés szükséges:

https://booking.salonic.hu/gyogyulasgyor/

 

Kényelmes, sportos ruházat szükséges.

 

                                     Trénerek:


Molnár Gabriella                                         Lángh Éva

+3630/3130613                                   +3630/8173683