Kapcsolat

Molnár Gabriella

Shiatsu gyógyász, 

Funkcionális táplálkozási tanácsadó,

Kinesio-Tape terapeuta

Tel.: +36-30/313-0613

Lángh Éva

Gyógymasszőr,

Családállító,

Kinesio-Tape terapeuta

Tel.: +36-30/817-3683

Bejelentkezés:

Hétköznapokon 9:00 - 17:00 között

Cím:

Győr, Víztükör u. 17/b. Fsz/1.

(Bejárat a Kagyló utca felől, téglapiros épület. Kapucsengő: Fsz.1. gyogyulasgyor)

Nagyobb térképre váltás

Fascia Tréning

Michaelle Edwards szerint, nem léteznek egészségi problémák csak életvezetési hibák. A krónikus betegségek leggyakoribb oka nem a genetika, nem is a sors csapása, hanem saját nem megfelelő életmódunk. A stresszes mindennapok, a mozgás hiánya, vagy éppen a túlzásba vitt, egyoldalúan űzött sport, a kiegyensúlyozatlan táplálkozás mind-mind komoly mozgásszervi-, keringési-, emésztési- és egyéb kórok kialakulásához vezetnek. Mindebből egyenesen következik, hogy a betegségek megelőzése illetve a gyógyulás elképzelhetetlen az egyén aktív közreműkődése, valamint kisebb-nagyobb életmódváltás nélkül.

A fascia tréning másképp nyúl a krónikus problémákhoz (mint pl. helytelen testtartás, hátfájás, derékfájdalom, gerincsérv, csípőfájdalom, nyakfájdalom, fejfájás, stb.) A teljes testet, ezen belül is a kötőszöveti hálót kezeli. Ha ugyanis a fascia sérül, sérülnek a csontok, izmok, ízületek (törés, szakadás, rándulás, ficam). Ha veszít folyadéktartalmából és rugalmatlanná válik, „kiszárad”, merevnek érezzük magunkat, hamarosan jelentkezik a krónikus fájdalom, és sajnos egyáltalán nem biztos, hogy a probléma valóban onnan származik, ahol a tünetet észleljük.

A fascia egyik legjellemzőbb tulajdonsága az alkalmazkodóképesség. Ha rendszeres fizikai vagy pszichés stressznek tesszük ki, megváltozik szerkezeti összetétele, hogy megfeleljen az igényeknek.

De ha a fasciát fokozott tenziós erőknek tesszük ki (tehát rendszeresen és megfelelően eddzük), nő a sejtek száma, mérete, hullámossá válnak a rostok és fokozódik a kollagén termelés. Minél jobban eddzük tehát a fasciát, annál rugalmasabb és jobban terhelhető. Mindössze 10-15 percre van szükségünk hetente 2-3 alkalommal ahhoz, hogy a fascia edzésével fiatalon és egészségesen tartsuk a testünket.

A fascia tréning gyakorlatai stimulálják, regenerálják, táplálják és életerővel töltik fel a kötőszövetet, így az izomedzés hatékonyabbá, mozgásunk pedig összehangolttá és elegánssá válik. Erősíti és rugalmassá teszi a szalagokat, ínakat, így jelentősen csökken a különféle sérülések veszélye. A fascia edzése fiatalon és fitten tart, valamint segít megszabadulni a krónikus fájdalmaktól.

A Funkcionális Fascia Tréning célja tehát:

  • A testkép és a testtudat javítása,
  • A csontrendszer összehangolása, támasztása,
  • A tenzegritás (rugalmas stabilitás) biztosítása,
  • Az ellenállóképesség növelése,
  • Az erőfeszítések csökkentése,
  • Mozgásterjedelem javítása,
  • Krónikus fájdalmak csökkentése,
  • Sportmozgások hatékonyságának növelése,
  • Az izommunka hatékonyságának javítása,
  • Sérülések megelőzése, regeneráció lerövidítése,
  • Kollagéntermelés fokozása, mátrix víztartalmának növelése.

 

Csoportos óráink (60 perc):

Minden páros héten kedden 17:00,

Minden páratlan héten szerdán 17:00,

Minden héten csütörtökön 10:00 órakor.

A férőhelyek korlátozottak, ezért minden esetben telefonos bejelentkezés szükséges!

Kényelmes, sportos ruházat és polifoam szükséges.

Az esetleges változásokat Facebook oldalunkon tesszük közzé.

 

Az Egyéni Tréning (mozgásterápia) időtartama kb. 60 perc, melyhez telefonos bejelentkezés szükséges.

Kényelmes, sportos ruházat szükséges.

 

                                     Bejelentkezés

Molnár Gabriella                                         Lángh Éva

+3630/3130613                                   +3630/8173683